TYDZIEŃ MOCY 2

Kto by się spodziewał, że to tyle potrwa! Mamy już kolejną kwarantannę i trzeba ją dobrze wykorzystać. Czas zamknięcia jest idealny, by zadbać o siebie i najbliższych. Dlatego mam dla Ciebie kilka propozycji na produktywne spędzenie wolnego czasu.

Tydzień Mocy to cykl codziennych aktywności, które mają na celu wzajemne wsparcie w okresie kwarantanny, edukację z zakresu zdrowego odżywiania, wzmocnienie odporności oraz wspólne spędzenie czasu. Przez 7 dni będziemy spotykać się na transmisji na żywo na Facebooku oraz Instagramie o godzinie 12:00.  Wszystkie nagrania będą zapisane i w dowolnym momencie będzie można je odtworzyć.

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ?

Przez kolejnych 7 dni będę odkrywać przed Tobą tajniki Kuchni Mocy, sposoby na stres i spędzenie czasu wolnego. Przeczytaj wcześniej cały spis i sprawdź, czy wszystko masz w domu. Zaczynamy 10 stycznia!

PLAN DZIAŁANIA

————————————————-

10.01. NIEDZIELA

Temat: 5 sposobów, które sprawią, że pokochasz kwarantannę. 

Na transmisji pokaże moje sposoby na zadbanie o siebie: automasaż, akupresura, aromaterapia, ciekawe książki i wiele innych sprawdzonych metod. Nareszcie będę mogła opowiedzieć o macie, którą kupiłam, by poradzić sobie z bolącym kręgosłupem.

Do przygotowania: dobry nastrój i otwarty umysł.

————————————————-

11.01. PONIEDZIAŁEK

Niespodzianka! Niestety jeszcze nie mogę wyjawić, ale obiecuję, że będzie ciekawie.

————————————————-

12.01. WTOREK

Temat: Jak nauczyć się pić wodę?

Wiele osób ma problem z piciem wody. Jak zrobić, by smakowała?

Przygotuj: owoce cytrusowe (do wyboru: pomarańcz, grejpfrut, mandarynka, limonka, cytryna) oraz zioła (do wyboru: rozmaryn, mięta, tymianek).

To oczywiście nie wszystko!  Pokaże również jakich olejków aromaterapeutycznych można używać do robienia wody smakowej. Pokażę moje zaplecze, które pomaga mi w codziennym nawadnianiu organizmu.

————————————————-

13.01.  ŚRODA

Temat: Oddech mocy

Przygotuj: wygodne ubranie oraz miejsce, gdzie możesz posiedzieć w ciszy 30 minut.

Odżywianie to nie tylko jedzenie ale również oddech. Nauczę Cię mojego sposobu oddychania, który błyskawicznie zwalcza stres i pomaga zachować równowagę. Stosuję go od lat i ta technika bardzo się przydaje w wielu sytuacjach kryzysowych.

————————————————-

14.01. CZWARTEK

Temat: Zero waste – marynowane warzywa

Przygotuj :

– słoik około 0,7-1l, garnek, nóż i deskę do krojenia,

– 300 g dowolnych warzyw np. seler, marchew, cebula, czosnek, pietruszka, cukinia itd.,

– 100 g octu winnego,

– 100 g wody,

– 50 g syropu z agawy lub innej substancji słodzącej,

– 1 łyżeczka soli,

– przyprawy: 5 goździków, laska cynamonu, 2 liście laurowe.

————————————————-

15.01. PIĄTEK

Temat: mini warsztat online z Grzegorzem Łapanowskim – Old Friends Kimchi Soup

Przygotuj:

– 1l bulionu warzywnego

– 1 słoik Old Friends Kimchi – 300 g ( lista sklepów, w których kupisz kimchi: https://oldfriendskimchi.pl/gdzie-kupic/)

– 2 szalotki

– 2 ząbki czosnku

– 100 g pieczarek, ew. boczniaki lub świeże shitake

– 1 łyżka oleju sezamowego

– 1 kostka tofu

– pęczek szczypiorku

– 4 łyżki sezamu Ew. makaron udon lub 600 g ugotowanych ziemniaków S

– sól i sos sojowy do smaku Ew. 1 łyżeczka mąki ziemniaczanej

Ta zupa lubi różne warzywa – marchewkę, seler naciowy, pak choi, pomidorki koktajlowe – co masz w lodówce zutylizujemy.

————————————————-

16.01. SOBOTA

Temat: mini warsztat online – rogaliki z jabłkiem i cynamonem

Przygotuj składniki  z przepisu: https://misamocy.pl/rogale-z-nadzieniem-z-polskich-jablek-z-cynamonem-polewa-karmelowa-i-posypka-z-pistacji/